понеделник, 10 септември 2012 г.

Aдвокат София


Aдвокат
Подялба на къща в София

Както и много други и аз се сблъсках с роднински спорове за подялба на имот.
Преди време почина моя леля, която живееше в София и аз съм един от наследниците.
При тези спорове, никога не е било лесно, а и с повече от един двама наследника, проблемите стават все по – големи и по – големи.
Става въпрос за петима наследника и двуетажна къща в центъра на София.
Според мен, една продажба на имота и разделяне на парите, ще реши всички проблеми. Но не всички мислят като мен и се започна с едни караници и претенции.
Един мой братовчед твърди, че той най – често ходел там, изкарал си студентството в тая къща и има претенции за по – голям дял, че даже и за цялата къща.
Разбира се останалите не сме съгласни с него и така започнаха споровете.
Тъй като е явно, че няма да се разберем без намесата на адвокат и съд, решихме да потърсим правна помощ. Сега обикалям по адвокати София и търся възможно най – лекия вариант за решаване на въпроса.
Вече се свързах с няколко адвокати София и имам някаква представа накъде вървят нещата.
По принцип с всички други сме стигнали до някакъв консенсус и мислехме всички заедно да заведем дело срещу братовчеда.
Обаче вече двама адвокати в София ме посъветваха да заведем 4 отделни дела, което за мен е пълен абсурд.
Ще се посъветвам с още адвокати София и ще решим точно как да постъпим.
Не пожелавам на никой такива неразбирателства, но те понякога са неизбежни.
Няма да се откажа от наследството си, което по закон си е мое право и ще се боря в съда за него.

Няма коментари:

Публикуване на коментар