неделя, 19 август 2012 г.

Проблеми в блока


Адвокат
Проблеми в блока


Както във всеки блок, така и в нашия си има някакви чешити, които пречат на останалите да живеят спокойно.
Имаме си комшия на третия етаж, който има две кучета. Как пък точно се падна тоя на третия етаж, та сега пречи и на тия под тях и на тия над тях.
Тия песове са някакви диви добермани и лаят по цяла нощ.
Аз съм точно в съседство и понякога ми е невъзможно да спя и после иди обяснявай на шефа защо съм такъв заспал на работа.
Опитвах се да говоря с човека нормално, но едва ли някой ще го накара да си махне кучетата.
Вчера си писах с една приятелка в скайпа и тя ми казва – абе пиши в нета адвокати София и действай.
Ако няма друг вариант и до това ще се стигне.
Само трябва да разбера кой адвокат в София се занимават с подобни дела.
Предполагам, че само като чуе за дело и ще се замисли дали ще си остави кучетата да тормозят хората.

Няма коментари:

Публикуване на коментар